091222

då var de dags, en timme kvar tills vi ska åka iväg vi fick ta ett tidigare tåg till hässleholm
eftersom att det e sån trafik kaos o så överallt o jag har inte lust att missa X2000 tåget
till sthlm då får vi vänta överlänge på bussar o grejer.. hände för ca 3år sen o de va
verkligen skit jobbigt. plus att vi då hade en hund med oss så de blev ännu jobbigare.
meen, nu så ska allt gå bra iaf, tåget går härifrån 14.36 o sen får vi vänta i hässleholm
i en timme o lite till, seegt.. men hellre de än att missa de andra tåget.
tuur att jag har bärbar data med mig iaf så man har nåt att göra när man sitter där :)
så de ska nog gå bra. dom har fått över 1meter snö i sthlm nu o de ska bli 17 minus grader. fyyyfan!

kaallt kommer de att bli! men ni når mig iaf på mobilen hela dagen :)
o sen kmr jag in senare o skriver igen. trevlig resa till mig själv och
ha en skön dag ni andra! puss på er. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0