091223

godmorgon bloggen! glömde att skriva igår när jag var framme i sthlm
för att vi var lite för senade så när vi kom fram till baba så åt vi lite mat
och snackade lite.. sen somnade jag vid 1 tiden.. vaknade vid 10 idag eftsom
att min lilla kusin o jag ska ut o åka pulka haha.. de har kommit jätte mkt snö :)

igår fick babas hund valpar :) såna små råttor, ni ska bara se dom såå söta dom e!
fast att dom ser ut som små råttor haha.. 3st e dom men den som kom sist har
de lite svårt, så han kanske ej överlever, men han måste hålla sig varm bara
då kanske vi har tur med honom :)

hörs senare, ska ut nu med henne innan hon tjatar sönder haha :)
puss puss ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0