091224

God Jul - hoppas att ni har haft en mysig kväll! jag har haft de jätte mysigt med familjen o så..
många julklappar blev de iaf :) känner mig som en riktig tjockis just nu, har ätit så mkt godis
o sånt ikväll, e sjukt trött också har varit en stressad dag o kusin har hängt på mig
hela dagen haha.. aja. imorgon ska jag få sova ut iaf trooor jag om inte nån kommer
o väcker mig igen ;l vill verkligen sova ut! har gått upp tidigt nu varje dag sen vi kom hit (a)

lägger in några bilder från igår när ja va ute med kusin, åkte pulka ju hahah..
och sen dagens outfit o ja :) ha en fortsatt trevlig kväll alla!
pussseen♥

inte så jätte bra bild, men detta hade jag på mig idag :)
o de där röda stjärnorna e nåt som hänger på spegeln haha






presenterna (: o de kom även lite till senare



haha här e vi ute i snön, åkte pulka o sånt. sjuuukt kallt.
mkt snö här i sthlm..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0