091228

heello, förlåt för dåliga uppdateringar på bloggen men jag har verkligen inte haft
någon tid att sitta vid datan, elr ens blogga.. det har varit så mkt nu när jag har
varit i sthlm. har haft nåt att göra varje dag :) kom hem igårkväll lite efter 00.00
tåget var en timme försenat riktigt jobbig hemresa var de ;/ jag gillar att åka tåg,
meen inte när de blir såna förseningar o grejer.. då e de inte lika kul. allt blir så segt.

har haft en underbar jul iaf. - en viit jul :)
det har snöat varje dag som vi har varit där och de slutade aldrig att komma snö
utan de kom mer o mer hela tiden haha. nu e de typ 1 meter snö där om inte mer.
myysigt! min mormors hund har fått 2 små söta valpar också och min mosters
hund som e en amstaff har också fått små valpar, 9 st :) riktigt söta va dom!
vill haaa en.. men har sagt att jag ska vänta med o köpa en amstaff tills ja flyttar
hemifrån elr kanske lite tidigare de får vi se ;) man måste ha tid då liksom och
jag tycker de så skönt nu att inte ha nån hund att behöva gå ut med tidigt på
morgonen elr när man kanske ska på fest så måste man komma hem en bestämd tid
för att gå ut med hunden.. iaf, snart e de nyår och då blir de feeeeest som fan (a)

hoppas på att 2010 kommer bli ett underbart år :)
jag har iaf bestämt mig att jag ska försöka plugga lite bättre,
mina betyg måste bli liite finare tycker jag (: såå de ska jag försöka
med iaf, och det ska nog gå bra.. hahaha... sen har jag nog inte nåt
speciellt löfte elr så, utan vill jag ändra på nåt så gör jag de då.

bilder o sånt kommer imorgon elr nån dag när jag orkar och har tid med det..
saknar mina tjockisar som e utomlands o ni andra som inte e hemma nu när
jag kommit hem.. ;/ meen dom kommer hem snart igen dom med :)

nu blir de lite musik o så. ska kolla om de finns nån bra film kanske
sen blir de sängen, ska inte lägga mig så sent idag eftersom att jag ska
upp ganska så tidigt imorgon för att jag ska va i stan vid 11.. puuusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0