100106

heelloo ♥ - har inte bloggat på 2 dagar.. illa.. men har inte haft någon
lust bara, har varit på lite dåligt humör denna veckan men det finns ingen
speciell orsak till det utan har bara kännt mig lite nere o så.. men det känns
som om det börjar gå över äntligen iaf :)

har inte gjort nåt speciellt idag heller, lägger mig sent och vaknar sent så man blir
sjukt seg och orkar sen inte fixa till sig elr nåt haha. måste bli ändring på det snart.
måste lägga mig lite tidigare snart osså innan skolan börjar så att man orkar med.

men ja, annars inget nytt.. försöker fortfarande fixa header till min blogg,
men går inte så bra :( det funkar inte.. har läst hur man ska göra o så
men de blir fel ändå.. måste se om nån kan hjälpa mig med stl på bilden..


                / vill haaa, skit söt blus och den där tröjan!


Kommentarer
Postat av: nina

vad kostar de då......



kram moster

2010-01-07 @ 08:37:47
Postat av: Nathalie

tillsammans så blir de 300 :) hehe

allt bra med dig? längesen man hörde nåt. kram

2010-01-07 @ 16:17:00
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0