100728

hej allihopa! jag orkade inte blogga igår när jag kom hem så det blev inte
lika bra uppdatering igår på bloggen som i förrigår men det tar jag igen nån
annan dag! igår var jag då hos min bror och hans tjej, och jo jag sa fel om
vart de skulle flytta, det var inte till landskrona utan till lund haha. vet inte
vart jag fått landskrona ifrån, men inte för att ni bryr er haha men men..

idag är det rätt fint väder, ska snart sätta mig ute på balkongen och sola
lite och sen ikväll ska jag träffa en kompis.. imorgon börjar festivalen här
så det blir lite fest och sånt. men vi hörs senare nu ska jag ta vara på
solen som äntligen kommit igen :) ha de bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0