100306

heej, hur mår ni alla? själv så mår jag sådär. ska snart hem till sejla!
vi ska kolla på film bara och ta det lugnt.. behövs idag.. hoppas att ni mår
bra iallafall. har fastnat helt i en låt idag. Rihanna - Stupid in Love.

texten e jättebra. har lyssnat på den nu typ hela dagen haha.. kan inte sluta
lyssna på den. men, ska fixa mig litegrann och sen ta bussen till sejla.

vi hörs mer ikväll när jag kommer hem, men gissar på att det inte blir fler
inlägg idag. kanske nåt till :) we will see. puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Karolin

Åh jag tror jag är kär i den där låten, damn vad bra är det fel att lyssna hela natten eftersom dagen är slut:P?. Haha! Wonderfull

2010-03-07 @ 01:20:50
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0