091218

JUUUUULLOOOV ♥ - jaaa, äntligeen :) alla har nog längtat efter att denna
dagen skulle komma haha. så sjukt skönt att vara ledig nu från skolan
i några veckor. fullt upp hela helgen, ikväll ska de festas, känns som längesen sist (a)
imorgon fest igen haha och på söndag ska jag träffa..... och sen ska jag va med irina,
vi får se vad vi hittar på den dagen. sen bara måndag kvar o sen åker jag till sthlm en vecka (:

har precis ätit lite ska in i duschen nu och sen göra ve mig,
vet bara inte vad jag ska ha på mig ikväll?
blir nog svart klänning och stövlar :)
kommer se kallt ut men de kommer bli så sjukt varmt där inne.

hoppas ni alla får en skön fredagskväll! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0