091219

igåår var de sjuukt kuul! behövde verkligen dansa av mig haha,
var på retro och de var skit mkt folk och sjukt varmt där inne efter ett tag.
vi stack vid 3 tiden och hann precis med sista bussen hem så vi slapp
gåå hem från stan haha sen så stack vi till mc o åt lite o sen hem :)
somnade direkt (a) var jätte trött efteråt. vi höll på att somna på båten
också hahaha. tack för igår!<3

ikväll skulle jag egentligen till fest igen meen jag orkar verkligen inte ikväll igen
e faktiskt helt slut sen igår, e hemma själv så irina kommer över lite senare
o då ska vi äta oss tjocka o kolla film & spela wii :D haha och bara myyysa.

ha en mysig lördagskväll för det ska iaf jag ha :) pusspuss♥

e helt fast i denna låten, Jay Sean - Do You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0