100108

HAHAHAHA, såå rolig kväll asså..

det blev ingen filmkväll så vi åkte ner i stan istället o fikade,
sjuuukt kallt va det ute iallafall, fyfan ;l tur att jag hade vantar
med mig asså.. har aldrig varit med om att de ska va såhäär kallt..
usch usch usch... iallafall, vi satt på mezo först lite, snackade om allt
möjligt, det var skönt att träffa lilla sejlis igen ♥

efter att vi suttit där o fikat lite så blev vi lite hungriga också (a)..
såå vi gick till mc haha och jag har inte ätit på mc på skit länge
men var inte så jätte sugen på hamburgare men de blev en
cheezburgare ändå, en stooor pommes o en liten läsk ;$
hahah men shh säg inget! :) sen satt vi där ett tag o sen nu e jag
hemma igen. kallt ute som sagt.. resten av kvällen ska jag kolla
någon bra film bara o inget mer.

hoppas ni har en skön fredagskväll! puss på er. ♥

                         / just wanna hold your hand..






Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

2010-01-09 @ 00:38:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja asså ibland drömmer man så konstigt :P

nej det är inte lätt alltid:D haha kram

2010-01-09 @ 01:01:39
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Emmelist

okej :) själv har jag varit på bio och sett avatar... sjukt bra film! har du sett den?

2010-01-09 @ 01:15:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0