100506

Hej alla söta! jag har blivit lite seg med uppdateringarna nu igen..
men som sagt, skooolans fel! hade faktiskt en fri dag från pluggander igår
så gick ut en liten runda med mina tjockisar. fast vi hade lite otur att det
började regna precis när vi skulle gå ut så vi hamnade på mc med varsin
varm choklad :) haha.. skönt med en ledig dag från plugget iallafall!

nästa vecka är det mycket att göra igen.. på måndag är det sista dagen
att förbereda sig inför redovisningen av projektarbetet och jag är inte
riktigt klar ännu? iih.. snacka om stress.. på tisdag är redovisningen
och på onsdag är det nationella proven i matte och jag fyller 18. otur
att ha prov i matte just den dagen haha men men..

har även ett annat prov, näthandel samma dag. så det blir pluggplugg
i helgen! sen är vi lediga torsdag och fredag. nästa helg blir det ut och
fira mig. yees yees. kommer bli sååå kul ;) puuuuss

things that I want from ginatricot.


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: :)



Har du någon favoritkaraktär i Mumin? :D

2010-05-07 @ 10:30:38
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0