091216

hello again (: var på väla idag med irina ♥ roligt som alltid med den tjejen allså.
kollade mest idag bara, skulle köpa present till min mama o de har jag gjort nu :)
hittade massa fina klänningar osså men de får jag vänta med tills senare,
har ej pengar till det just nu. åker till sthlm på tisdag e borta en vecka. ändå skönt!

imorgon åker då nikolina till serbien som ni vet nu kanske, hon ska va borta hela lovet
kommer nog bli de tråkigaste lovet jag haft på lääänge.. men får hitta på andra saker med
dom andra så blir de nog bra :D och nyåår vill jag inte ens snacka om ? har riktigt stress
för det jag har ingen aning vad jag ska göra fan.. men Funky G ska komma så blir nog att
gå dit ett tag sen feesta efteråt :) nåt blir de ju, frågan e bara vad o var..

ledig imorgon, sköönt de ska bli att få sova uut äntligen haha (a) ska nog kolla en film nu
och sen sova, inga roliga inne på msn heller eftsom de flesta ska till skolan imorgon.
men säger godnatt nu, och sovgott :) puss på er.

en bild sen i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0