091217

hej bloggen o alla andra :) idag vaknade jag vid 1 tiden, gick upp och åt lite sen
gick jag tillbaks till sängen och kollade på tv. somnade faktiskt lite sen igen (a)
sen har jag bara städat hela dagen och tagit de lugnt. skönt med lediga dagar så
mitt i veckan haha. ska inte göra nåt mer idag för jag orkar faktiskt inte.
imorgon e det avslutning i skolan sen lov i 3 hela veckor sjuuuukt skönt!

såhär såg det ut när jag vaknade idag :) myysigt!

 

här kommer några bra låtar som gillas mkt just nu;

Chamillionaire - Good Morning
Avenue - Lomaticc
Jay Sean - Do You
Jay Sean ft. Keisha Buchanan - Far Away
Jay J & Akon - Hold on Tight
Jason Derulo - In My Head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0