100406

Hej bloggen ♥ hur mår ni idag? jag mår bra men är så sjuukt trött..
usch vad svårt det var att komma upp från sängen imorse när kl ringde 6.10
jag har knappt sovit något inatt vet inte varför men antagligen för att man
vänt på dygnet totalt igen över lovet.. så dagen idag har varit jätte seg för
mig. tur att vi inte hade någon matte den sista lektionen, hade aldrig orkat
med den.. vi har fått ett nytt projektarbete igen i svenskan som vi ska
arbeta individuellt med och då ska man välja vilket ämne som helst att
skriva om, bara det är bra.

men problemet är nu att när man får välja ett ämne själv att skriva om så
kommer jag inte på något haha men om läraren skulle ha valt till oss så
hade vi säkert kommit på en massa andra roligare ämnen som vi hade
velat skriva om.. men så är det väl. har två ämnen som jag valt ut nu och
det är mellan Kvinnomisshandel eller Hedersmord. vad tycker ni?

eller ni har kanske nåt bättre förslag till mig? :) tipsa gärna!

planeringen i svenskan.. Vecka 23 AVSLUTNING! yees ;)




Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv: Oh dear, school sucks :(

How was it?

2010-04-06 @ 18:59:15
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: elina

Var bor du någonstans, har inte ni påsklov ? ;o

2010-04-06 @ 20:19:25
URL: http://elinajanhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0