100410

Godmorgon/Godeftermiddag! kvällen igår var sjuukt rolig! riktigt kul
hade jag. vi kom fram vid 9 tiden och då hade inte såå mycket folk kommit än
men sen vid 10 tiden så kom det fler och fler och det var typ halva skolan som
kom haha så man kände typ hälften av dom. men det var en sjukt bra kväll!

kom hem vid halv 3 tiden något och gick och la mig direkt, var så trött i benen
och allt. men det var det värt! men är på lite dåligt humör just nu så det blir
inget mer bloggande för tillfället men jag skriver nog mer ikväll nångång..

ska nog festa ikväll igen men måste få tillbaks mitt humör bara :) kram!

toppar från the garden collection H&M. 149kr.



 
     



Kommentarer
Postat av: awwiee

joo fint sj? :) ha en bra kväll(=

2010-04-10 @ 20:15:52
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0