100429

Heej! oj nu var det längesen som jag var inne på min blogg igen..
jag har lagt den lite åt sidan ett tag nu eftersom att jag har så sjukt mycket
med skolan som jag måste göra och så hinner jag inte sitta vid datorn..

jag kommer att bli mer aktiv igen så småningom så ni slipper inte mig ;)
haha, nej men det tar lite tid nu bara. jag känner att jag inte riktigt
hinner med min blogg heller så får bli så.

denna veckan har jag haft jätte mycket plugg. igår hade jag ett prov i
marknadsföring och idag hade vi muntlig redovisning av våra engelska
böcker plus läxa i turism.. ni anar inte så mycket läxor & prov vi har
framför oss just nu, dom kryddar som fan med det nu innan sommar
lovet kommer. jobbigt men men..

ta hand om er sötisar, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Girly

Ta hand om dig du med sötnos...

Tittar in då och då och ser om du uppdaterat puss Girly

2010-04-30 @ 01:52:20
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: simone

Goodmorgon pinglan nathalie, vad är dina sista-aprilplaner? Du kanske kommer till Nellys outfit award ikväll - om du inte besökt den tidigare i annan stad:P

2010-04-30 @ 10:34:24
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0