100205

heello snyggisar ♥ jag börjar äntligen må bättre, det går framåt nu iallafall :)
jag har inte orkat sitta vid datorn på två dagar nu så det har inte blivit nåt
bloggande för mig. hoppas det inte gör nåt, ska svara på era komentarer
strax. det känns så skönt att jag börjar bli bättre nu. har inte kunnat göra
så mkt nu när jag varit sjuk. har legat i sängen nu i 2 veckors tid,
kollat på tv, ätit, sovit,kollat på tv osv...

jag får fortfarande inte gå ut eller ens gå ut på en liten promenad. så jag har inte
varit ute sen ja jag minns knappt när det var sist. eller jag har ju varit ute när
jag varit på väg till doktorn men nog mkt frisk luft man fick då? ni vet 5min dit
och 5min hem haha. men har jag tur nu så får jag snart börja gå ut och sen blir
det tillbaka till skolan så småningom. ska till doktorn igen nästa vecka för ett prov
till, jag tror det e mitt sista blodprov nu också så det ska bli skönt att dom slipper
sticka i mig mer. hatar allt som har med sprutor och stickor att göra..

jag ska bli bättre på bloggandet igen, i promise! har saknat att få skriva av mig
men det har ju inte funnits så mkt att skriva om heller eftersom att jag har gjort
i princip samma saker dag in o dag ut. alltså legat i min säng, kollat tv. inget mer.

vi har fått såå mkt snö nu igen.. vi hade snöstorm för nån dag sen. fyfan vad det
blåste och snöade, det fastnade till och med på väggarna där ute på husen.
det e en sak som e ganska så skönt för mig att jag slipper gå ut i det här vädret.
kan inte vara kul att åka till jobbet när det e snökaos ute eller som till skolan.
hoppas det lägger sig nu. jag vill verkligen ha vår nu! vem vill inte det? haha

vad ska ni hitta på i helgen sötisar? ska ni göra nåt kul? ♥
för mig blir det inget speciellt ju, ska vara hemma bara och kolla på filmer osv.
ja det jag har gjort nu i några veckor. hoppas på att kunna få gå ut snart.

nu ska jag gå, hörs lite senare. puss


Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt :)

Händer nå skoj ikväll?

2010-02-05 @ 20:05:07
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: hellen

gillar din header..

2010-02-05 @ 21:23:14
URL: http://nakabooty.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej där !

Nja, till och från får jag nog säga ! Själv då ?

2010-02-05 @ 21:31:01
URL: http://enangelica.blogg.se/
Postat av: Adde

det där var den första bilden jag någonsin såg på dig (a)

2010-02-11 @ 20:25:13
URL: http://tyyngaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0