100215

heello igen ♥ hann inte skriva så mkt precis när jag kom hem så det
får bli nu istället :) jag kom hem vid 4 tiden, dagen har gått ganska så snabbt
ändå fast att den har varit lång. men ändå ganska så seg och lite drama var
det också idag i skolan.. som vanligt, alltid nåt varje vecka allså. men det har
löst sig nu så det e lugnt. snackade med min matte lärare idag om provet som
jag missade när jag var sjuk. hon sa att jag inte skulle göra provet utan hon sa
att jag skulle träna på ekvationer och statistik så att jag kan det helt inför de
nationella proven som kommer i Maj. så kändes ganska så skönt att jag inte
behöver göra provet nu.. ska plugga mkt mkt till nationella sen istället så att
jag verkligen klarar det! och sen hade dom haft prov i 2 andra ämnen också
så jag får snacka med lärarna imorgon om det, hur jag ska göra och när jag
ska ha proven isåfall.. bara dom inte tar det samma vecka blir så jobbigt då.
helst efter lovet då. men man vet aldrig. vi får väl se hur det blir.

när jag kom hem så var jag såå sjukt hungrig och vilken tur jag hade, min
mamma hade gjort maten klar precis i lagom tid tills jag kom hem så det
var bara till att äta direkt. mums! sen kunde inte mina ögon hålla sig öppna
mer så jag somnade till liten stund men vaknade efter en kvart kanske och
ville inte förstöra min sömn sen inatt..

har faktiskt tränat lite idag med, inte så värsta fysikt. börjar med det riktiga
imorgon istället! idag gjorde jag typ 45 situps iallafall.. fyfan vad jobbigt det
var asså.. måste komma igång igen. har knappt någon kondition heller haha
knas.. men imorgon börjar det på riktigt. det känns rätt skönt nu efteråt när
man har slitit lite hehe..

imorgon har vid projektarbete hela dagen. orkar typ inte mer med det?
det var kul i början men nu börjar det kännas ganska så jobbigt..
vet inte varför men det kanske e så mkt som ska göras nu, det
sista på arbetet. det ska vara klart på tisdagen efter sportlovet
så jag får jobba hemma också så att det blir bra! vill ha ett bra
betyg på det. ett VG kanske (a)

imorgon kommer min kaamera ;*


 


Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-16 @ 00:35:55
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Carolina

Godmorgon :) ♥

2010-02-16 @ 10:24:38
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Liza

Fint linne!! Vart har du köpt det? :)

2010-02-16 @ 19:42:34
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: cecilia

Fin tröja:)

2010-02-16 @ 20:08:13
URL: http://ceciliamyrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0