100226

Godmorgon sötisar ♥ fredag idag. hur mår ni? själv så mår jag jättebra!
jag har precis tagit ett varmt skönt bad och bara legat och tagit det lugnt. det
var längesen jag tog ett bad och bara slappnade av.. snart kommer jasmina hit
lite snabbt och hämtar några grejer här som hon glömde sist sen så ska jag ner
till affären och köpa lite där till ikväll. och ikväll blir det feeest som fan! haha

har längtat till idag faktiskt. etersom att jag varit sjuk innan så har jag inte
kunnat få festa så normalt på några dagar men nu jävlar! ;)

sejla kommer hit till mig ikväll vid 6 tiden och då ska vi fixa oss och sånt sen
så åker vi iväg till första festen, 20års fest och en 18års fest så det kommer
bli skit kul ikväll! sover sen över hos sejla.

men vi kommer höras innan dess, vet inte vilken klänning jag ska ha på mig
ännu? hm får gå och kolla det sen. men jag tror jag vet vilken det blir haha.


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kikar inom och önskar en trevlig fredag (wiii helg) ♥ Mycket som händer i bloggen. Nya bilder ligger uppe nu, "Veckans blogg" avgörs på söndag och en tävling kommer upp i morgon. Håll utkik ♥ ♥ ♥

2010-02-26 @ 14:02:15
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Leonard

OK :) Jag har precis druckit lite kaffe :D Händer i helgen då?

2010-02-26 @ 16:06:59
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: simone

Godmorgon snygging! Vad ska du hitta på för skoj idag?

2010-02-27 @ 10:44:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0