100107

knasig natt.. har vaknat sådär varannan timme elr nåt? jag la mig
runt 1 tiden igår för tänkte de vore dags o ändra tiderna nu lite..
meen, jag kunde verkligen inte somna? jag va lite trött men de gick
inte asså.. låg där i sängen o lyssnade på musik o smsade haha sen blev
kl 2 helt plötsligt o då hade ja legat där i min säng i en timme.. sen så
somnade jag runt halv 3 tiden o efter de så vaknade jag hela tiden ;/
kunde verkligen inte sova, vet ej varför de va så.. konstig iallafall..

- saker som jag har att se fram emot detta året är,
först o främst, fylla 18! de ska bli så skönt att kunna gå
ut äntligen till barer och till alla ställen i stan ;)

och sen har vi alla dom andra som osså fyller år,
mkt fester då antagligen. det gillar vi de med!

längtar som fan till sommaren.. ska jobba några veckor
så att man sen har mkt pengar med sig när man åker
till kroatien, wiie..

ska kolla lite mer om kurser till körkortet,
tror det heter intensivkurs elr nåt sånt men har
ingen aning om hur de går till, vet bara att man
får körkortet snabbare? hahaha..

ja de var nog allt just nu (a) haha
elr ja, det viktigaste iallafall :D puuss






Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Lycka till med körkortet :) en intensiv vecka är att du tar ca 11-22 lektioner på ungefär en vecka eller lite mer. Körskolan brukar ha olika paket och sen så läser man teori samtidigt hela veckan. de flesta brukar klara det efter en intensiv vecka men det är absolut en fördel om man kört hemma tidigare.



kram

2010-01-07 @ 21:09:31
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Emilia

Fin bild =)

2010-01-09 @ 17:03:31
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0