100108

god eftermiddag :) vaknade rätt sent idag, halv 2 och hade lust att ligga
kvar ett tag till men tänkte då att nej kommer få ångest att jag sovit så länge
haha.. men jag gick upp åt lite frukost o sen la jag mig i sängen igen o kollade
på tv bara :) och nu har jag precis ätit lite mat.. elr ja, grönsaker åt jag. fin mat!
hahah (a) orkade inte göra nåt annat för jag e inte så scpeciellt hungrig heller.
ska snart göra ve mig o sen åka ner i stan o möta sejla!

ska ha lite filmkväll hemma hos henne ikväll o bara ta de lugnt o snacka.
längesen vi träffades så de ska bli skönt att bara umgås lite :)

ja, så ser min kväll ut iallafall. ingen fest för min del.. har fattat varför jag varit
på så dåligt humör denna veckan.. ja ni vet, de tjejer får en gång i
månaden.. myyysigt! not.. hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi igen
när jag kommer hem om jag inte kommer allt för sent hem. puuss

       / you don't miss the good things until it's all gone.. 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv. nja svårare är det nog inte men man känner sig lite säkrare om man kört lite innan.



hmm vet inte se på lets dance kanske.



Hoppas er filmkväll blir mys



kram

2010-01-08 @ 17:11:04
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Emmelist

haha ja visst :P



vad blire för dig ikväll då?

2010-01-08 @ 19:22:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0