100112

hello sötisar, ännu en dag avklarad i skolan!

när jag kom hem från skolan så var jag riktigt sur ;/ vi fick tillbaka
våra svenska prov idag som vi hade innan lovet.. o jag verkligen
trodde att jag skulle få ett högt betyg för att jag själv tycker att jag
skrev rätt så mkt och förklarade det bra.. men fick bara ett G och
jag vet det e bättre än ett IG iallafall men ni vet själva om ni
verkligen hoppas på att ni får ett högre betyg o känner att det gick
jätte bra på ett prov o sen får man tillbaka det med bara ett godkännt..
känns ganska kasst.. men läraren tyckte att det var bra iallafall o hon sa
att jag skulle satsat på de lite högre texterna för då hade jag kunnat få
ett mycket bättre betyg... men bättre nästa gång! ska inte ge mig :)

vi jobbade med vårt projektarbete hela dagen idag.. tisdagar e såna
dagar då vi bara har det att jobba med. ganska kul.

ska förklara lite bättre om det, som jag sa innan så ska man inreda en
egen lägenhet och man ska köpa allt allt som man har i en lägenhet, tex
bestick, brödrost, stekpannor, gardiner, dukar, mattor, ljus, dvd, växter,
tv, data, kuddar, påslakan osv
. ni fattar :) och man måste verkligen tänka
igenom allt för att pengarna måste räcka till, vi har ju bara 100.000kr haha.

har valt och inreda en 2a eftersom att pengarna måste ju räcka till allt,
och det ska ju vara fint också :) hehe.. ska lägga in en planlösning(skiss)
från google o visa er, men min ser inte ut så, bara ett tex.
min skiss finns bara på skolans dator men ni ska få se den när den e klar.






Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jo jag vet... det blev mycket från ikea haha

2010-01-12 @ 19:41:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

tummen upp ;)

2010-01-12 @ 19:42:45
URL: http://enadora.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag går u 2 a på gymnasiet :D själv då? <3

2010-01-12 @ 19:51:30
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Elin

okej, jag också..

2010-01-12 @ 19:58:04
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0