100718

hej alla söta! söndag idag, helgen har varit jätte bra! i fredags så
var jag med några vänner på landskrona festivalen, det var helt okej. typ
likadant på alla festivaler? men det var kul :) och igår så var jag hos en
kompis och färgade hennes hår, eller slingade det. det blev fint faktiskt!
första gången jag slingade någons hår haha men det gick bra.

senare stack vi till stan med två killkompisar och fikade och sen blev det
lite mc mat påvägen hem ;) idag är det en lugn dag, kollade en film innan.
The Boy In The Striped Pyjamas. sett den kanske? mycket bra!!


Kommentarer
Postat av: jch

Varit hemma hos mina föräldrar och bloggat.

Vad händer i veckan?

Den filmen borde man kanske se.

2010-07-18 @ 20:45:55
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv: Jaa det är verkligen jobbigt när man känner att man får ångest bara man tänker på att man ska jobba och så.. Blir det bara sommarlov för din del nu då? :)



Okej låter trevligt. :) I helgen har jag varit på krogen, strömavbrott typ hela dagen/kvällen igår och så var jag med mina systrar och deras barn på nikelodion dagen idag. xD

2010-07-18 @ 22:09:47
URL: http://millaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0