100726

ohh, är på så dåligt humör just nu. känner mig helt blöö idag fyfan vad jag
hatar att ha mens :( riktigt PMS humör just nu fast att jag redan har det.
skit jobbigt iallafall, har ändrat mig 20 ggr nu om jag ska ner till stan med
min kompis. jag vill, för jag vill inte sitta hemma heller men samtidigt
känns det som om jag borde det för blir lätt irriterad på saker ju, som mitt
hår haha. blir craaazzy på det.. aja skitsamma. blir nog en runda ut ändå.
hoppas jag känner likandant om en timme som nu. u never know with me.

annars, helgen har varit heelt okej. i fredags träffade jag några vänner på
stranden och bara tog det lugnt sedan träffade jag en hemlig person.. kom
hem rätt så sent den natten så på lördagen var jag sjukt seg och pallade
inte göra ett skit! satt hemma hela dagen kollade filmer och sånt.

åker iallafall till Grekland om 12 dagar!! ♥

                                            klänning från nelly.com 269kr


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: inte mkt. sjdå ? :D

2010-07-26 @ 20:35:09
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: Milla

Okej, shit inte kul sånt där..

Jo det funkar, min såkallade "kompis" har sagt upp kontakten med mig vet inte varför, så är kanske lite förvirrad, men annars så är det bra.. :D

2010-07-26 @ 20:50:16
URL: http://millaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0