100610 - SOMMARLOV

SOMMARLOV ÄNTLIGEN! - tyvärr så regnar det idag så det känns inte
som sommar nu längre.. hoppas det blir bättre väder imorgon, hörde att det
skulle regna och sen att det skulle bli sol men man vet ju aldrig med vädret..

jävligt skönt att slippa skolan nu i två månader iallafall, ska verkligen njuta
av min lediga tid. är såå trött på skolan så det finns inte.. ska snart gå och
göra ve mitt hår inför kvällen, ska testa lite olika. vill ha det lite snyggt ikv.

hoppas det slutar regna tills ikväll bara annars kommer mitt hår bli helt
förstört och det är inte kul. bilder från idag kommer nog in nån dag. puss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej:D Vad gör du ikväll?

2010-06-10 @ 19:15:55
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Annika M Sriwanna

sv: jag kommer från helsingborg men är bara på besök just nu, bor numera i sthlm :) bor du också i hbg?

2010-06-10 @ 20:32:26
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0