100619

Godmorgon/Godeftermiddag! här var det dålig upptadering ser jag..
jag har faktiskt inte haft tid att blogga på några dagar, har umgåtts med mina
vänner som snart ska åka från mig och vara borta hela sommaren :( lämnar
mig själv här.. men men. ska ju ändå jobba typ hela sommaren plus att vi
nog också åker nånstans sen i augusti. bättre än inget iallafall!

just nu håller jag på att städa och ska snart gå ner och handla lite saker som
behövs till ikväll. ikväll kommer jasmina och sanela hit, dom ska sova här
inatt och det ska bli sjukt kul! undrar om vi ens kommer få nån sömn inatt? ;)

haha, nej men vi ska ha skitkul ikväll. näst sista kvällen innan jasmina åker.
kommer sakna dom sjuukt mkt.. aja nu måste jag göra ve mig och sen gå
ner och handla. hoppas ni får en underbar dag! puuss puuss.

Love You Girls <3



Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: min morbror och min moster fyller år, så jag ska fira dem :)

själv?

2010-06-19 @ 15:06:48
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E,foto

SVAR. nja, inget speciellt! självdå+ :)

2010-06-19 @ 16:35:09
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0