100624

heeey, sorry för säämsta uppdateringen haha men som ni vet så
började jag att jobba denna veckan och jag har varit ganska så trött efter
det och har inte orkat blogga då, har knappt orkat göra någonting faktiskt.
denna veckan har det varit underbart vääder varje dagm typiskt när man
precis börjar jobba? men men.. hoppas det blir fint till helgen så att jag
kan få sola lite iallafall men med min otur så vet man ju aldrig hur det blir.

tänkte bara berätta för er att jag har startat en musikblogg! där kommer jag
att uppdatera ny musik varje dag, inte bara nya låtar utan gamla låtar osv.
det kommer finnas musik från de flesta länderna, engelska och balkan musik!

checka in bloggen på; www.alwaysmuusic.blogg.se jag startade även denna
bloggen pga att jag älskar musik och att jag tyckte det behövde lite mer
musik bloggar eller vad tycker ni? :) jag vet faktiskt inte så många som har
det så det kommer vara kul. hoppas ni gillar det. puuuuss


Kommentarer
Postat av: Girly

Kul ska checka in den ha en underbar midsommar sötis Pöss Girly

2010-06-25 @ 15:20:55
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Ja den var jätte fin.

Nu finns bilderna från midsommar uppe pöss Girly

2010-06-26 @ 14:56:51
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0