100627

söndag idag, underbart väder har vi haft idag. varit ute och solat i
några timmar idag och fick faktiskt mycket färg idag, har till och med brännt
mig lite.. inte så bra men det börjar lägga sig nu och jag är helt brun i ansiktet
nu, det gillas!! hoppas det håller i sig. nu ska jag ju jobba hela veckan ut igen
så kommer ju inte kunna sola så mycket eftersom när jag kommer hem från
jobb så tar solen inte så mycket.

jag ska snart gå och lägga mig, det är ljust ute fortfarande så kommer absolut
inte kunna somna nu men ska sova om en timme vid 11.

- Det kommer en tid i livet när man är trött på att jaga alla
och försöka fixa allt - men det är inte att ge upp. Det är att
inse att man inte behöver vissa människor & all drama de medför. -

 mycket bra text!

Linne 199kr ginatricot.

 


Kommentarer
Postat av: Girly

Söta som socker:)

2010-06-28 @ 00:02:31
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Mycket bra text!

Du jobbar och står i, duktig du är!! =)

Hoppas du haft en bra midsommar!

Kramar

2010-06-28 @ 14:12:44
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0