100502

hej allihop! allt bra med er idag? med mig är det jättebra iallafall.
har precis färgat håret och klippt topparna så nu är det fint igen! ska äta
snart och sen ska jag plugga för har ett prov imorgon och ett på tisdag..

igår fyllde en kompis år så vi var och firade henne. kul kväll!
det bästa var ändå när jag skulle hälsa på en kille och sa Sanelas namn
istället för mitt eget så det blev såhär; hej, sanela... oj nathalie menar jag.
hahahahhaha dör fortfarande när jag tänker på det. lite pinsamt där. tur att
inte så många hörde det ;) haha

nu ska jag ta och plugga, har såå mycket denna veckan också :/ orkar inte!
men här kommer en liten bild på mig, sanela o carro från igår ♥ big loove.



Kommentarer
Postat av: Milla

Hehe jaa, jag tyckte den andra designen var så ful, men denna tyckte jag bättre om. :).

Okej låter kul..

Min helg har varit helt okej, har inte gjort så jätte mycket vi fick besked om att Morfar kommer gå bort nu vilken dag som helst så det har man väl typ "väntat" på eller vad man ska säga? Kram

2010-05-02 @ 19:24:34
URL: http://millaag.blogg.se/
Postat av: I D A <3

underbart ;) <3

2010-05-02 @ 20:31:06
URL: http://nurmineen.blogg.se/
Postat av: carolaajn

aeee fula bilden ju hahahah ! pöss3<33

2010-05-04 @ 21:40:29
Postat av: Nathalie

vadå fuula haha, tyst med dig ;*

2010-05-05 @ 09:15:46
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0