100515

Tack till alla som var med igår, både på förfesten och sen efter!
jag hade verkligen skit kuul! tack för att ni gjorde min kväll så bra. jag
hade gärna velat lägga upp några bilder här på bloggen från igår men
det kommer jag inte att göra pga de flesta inte vill visas och för att
bilderna inte blev sååå bra haha..

istället lägger jag upp några bilder på mina fina presenter som jag fick
igår :) tog några bilder.. men dom blev ej så bra.

jag har fått; 2 presentkort på ginatricot, ett presentkort på h&m, ett
på kicks, massa halsband, armband, bodylotion, 2 parfymer, skit fint
silver halsband med en jätte snygg ring till, handsmycken, ett annat
jätte fint halsband med en diamant på, pengar, kläder.




hello kitty bodylotion, luktar sjukt gott! strawberry!



bodylotion plus parfym!



det fina halsbandet plus blingbling ringen ;)









Kommentarer
Postat av: Girly

Så mycket fint fick också sådan Hello kitty fast dusch kräm på min fest.

Gillade du min 80-is outfit?



Puss Girly

2010-05-17 @ 17:20:26
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0