100531

hej allihopa! hoppas allt är bra med er? med mig är det fint iallafall.
idag har jag varit i skolan bara och när jag kom hem så tog jag det bara
lite lugnt och kollade en film, och sov lite. orkade inte plugga idag. nästa vecka
är det skolavslutning så jävla sköönt det ska bli med sommarlov!

nästa vecka ser ut såhär; måndag - skoljoggen(ska nog inte ens komma)
på tisdag så är vi lediga även onsdag och på torsdag slutar vi! :)
bara denna veckan kvar som jag ska plugga sen blir det inget mer plugg på
2 månader ;) haha. nuu sovdags. godnatt, puss!

linnen/toppar från gina 199kr.
perfekt till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig att du snart får sommarlov. =)

2010-06-01 @ 14:01:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Monika,♥

sv: ja eller hur, :)

ikväll ska jag spela fotboll och sen blir det tv hela kvällen + lite plugg,

själv då?

2010-06-01 @ 17:15:04
URL: http://monikagagula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0